ni förstår inte lyckan i mitt hjärta

över att vara hemma.
Det är så skönt.
Bestämt mig för att bo i tv soffan med lyckeli idag.
Kanske träna en aning med Wiiet med.
Ska kolla om man kan få tag i en tvätt tid med.
Det ända som skulle kunna göra det bättre är min fina pojkvän.

Jag och älsk 11 november 2007
Det var en fin dag när mina fina vänner
hemma hos min pappa och gjorde pepparkakshus.

<3

 

27 april 2008
Det är jag med morotshåret.
Älsk och jag hade en fin helg.
Visst är han snyggast?

 


10 maj 2008

En av de absolut finaste dagarna i mitt liv.


27 maj 2009

Jag och älsk på balen.
*mitt hjärta smälter*
Han är sååå het!

 

7 februari 2010

Jag och älsk i våran någorlunda stökiga lägenhet.
Hahha

 

Med allt det här vill jag bara visa att jag älskar honom otroligt mycket.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0