Matförgiftad

Japp det är sant.
Igår mitt i natten bestämde sig jag och min pojkvän och hans bästa kompis för att ta en tur till MC DoNaLdS..
Jag beställde en ceasarsallad (för er som inte vet är det sallad, kyckling, krytonger ( stavning? ) och någon sås. på finare ställen innehåller den mer än så) Iaf. Efter ett tag kände jag att min kropp sa att jag skulle sluta äta trots att jag var vrålhungrig.
Jag åt upp. Sen släppte älsk av mig i lägenheten och de åkte till taberg för attt lämna av en hamburgare till erik.
Väl hemma slog jag mig ner i soffan. hade lite ont i magen men inte farligt. sen skulle jag ställa mig upp och hämta lyckeli och då hände det. fick as ont. mådde illa och fick springa till toan...
resten kan ni lista ut.

Blir nog inte Mc donalds på ett tag...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, stackare! Vet hur hemskt det är, blev ju matförgiftad förra året av frusna blåbär o hallon... Hoppas du mår bättre nu! Krya på dig <3

2010-02-18 @ 17:18:29
URL: http://jessicasdagbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0