Bidde inge skåne för min del.

Ni vet att jag blev matförgiftad ju?
Morgen när vi skulle åka mådde min mage INTE bra
därför beslutade jag att stanna hemma.
Känns lite hemskt för hade varit kul att följa med
och jag kommer inte träffa min karl på 2 hela veckor nu.........!

Igår när jag kom hem till lägenheten så bara grät jag.
Så ringde pappa och frågade om jag fick komma hem.
Vilket jag fick så jag tog min tv spel och gick ungefär.
Inte kul att åka buss när bussarna inte stämmer och
ha världens tyngsta väska.

Nu är jag här iaf.
Spelade need for speed med LN igår.
Garvade så jag höll på att dö när hon försökte
lära sig.
Hon studsade från vägg till vägg.
Sen blev hon bättre och bättre.
Min tanke var att hon skulle spöa skiten ur sin pojkvän
när han kom.
Tyvärr bidde det inte så.

Idag när jag vakna insåg jag att jag har URINVÄGSINFEKTION IGEN!
Vad är det för fel på min kropp?
Pallar inte.

( för er som inte känner mig osådär är det någ 6 gången på mindre ett år om inte mer )

P.s. Just det, Malmö i skåne vare. Kanske åker ner någon annan helg. Får se. D.s.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej sötnos! Vad tråkigt med urinvägsinfektion :( Okej, Malmö är inte jättelångt bort, går att åka direkt tåg och det är inte så dyrt. Jag och Marcus hade tänkt åka till Malmö någon gång och kommer du vara där kan vi ju åka samtidigt så att vi träffas lite oså :) Om du vill! Saknar dig en massa. Ska svara på ditt brev som du skrivit snart måste bara genomlida en tenta jag har imorgon! Men sen så :) Kramkram <333

2010-02-23 @ 20:23:03
URL: http://jessicasdagbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0