Neeeej! >.<

Min mobil har säckat ihop. Panik! Hur ska jag klara mig utan den?! Om jag får ett sms låter den jätte konstigt och sen startar den om sig. Om någon ringer så startar den om sig när jag svarar. Jag kan inte skicka mms och inte använda musik eller bilder som tex bakgrund eller ringsignal. Hemskt. Min lilla älskling ... <3


Håller just nu på att tömma den på all musik och så. Alla bilder. Alla filmer. Det tar tid. När jag är klar med det ska jag flytta över alla nummer till datorn och sen ska jag försöka återställa den och se om det hjälper. Baah..sånt här händer inte mig?!

Blöh


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin mobil :)

2009-09-06 @ 20:54:59
Postat av: Maja.

usch, det där lät inge roligt alls. tänk vad beroende man är av telefonen, allt ligger ju inne på den. hoppas du lyckas rädda alla bilder och nr!

2009-09-07 @ 09:34:37
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0