Myskväll

Hejsan allihopa!

Just nu sitter jag i mitt rum och har gjort det riktigt mysigt. Jag har tänt rökelse och ljus, har en ansiktsmask och har klätt mig i min fina mjukisdress ( som jag såklart är snyggast i !!! ). Helt underbart. Jag förtjänar verkligen det här. Idag har jag nämligen varit och simmat. Jag tycker att simning är ett väldigt bra träningssätt. Finns ju nackdelar med det med i och för sig.

 

 

Jag hade tänkt börja vara lite nyttigare igen för jag vill ju inte bli tjock! Jag är redan liite för tjock med mina 52 kilon. Har en sista onyttighets vecka sen blir det dieter och mycke träning. Måste ju hålla mig fräsch liksom.

Nu ska jag nog återgå till mitt mysande. Det förstår ni nog. Förresten är det perfekt mysväder idag med regn oså. Som om världen gör som jag vill! Inte så konstigt ;)

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

du väger 52 kilo!?!??!?! seriöst det är drömvikten och ändå klagar du... herregud!

2009-09-04 @ 16:00:24
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du värkar inte behöva gå ner i vikt. Och ditt inlägg om tjocka fula människor i simhallen är inte okej alltså. väldigt barnsligt av dig tycker jag personligen! jag kan nog tro att även inte du är perfekt!

2009-09-04 @ 19:35:10
URL: http://foodtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0