Hemma

Nu är jag hemma igen då. Har jag varit saknad? Det tror jag. Hade tänkt ett litet videoinlägg men har bara mobilen att filma med och ljudet försvann. Inte så kul kanske. Men iaf. Jag träffade farfar på stan då. Så fikade vi.Väldigt mysigt tkr jag då. Jag hittade ett par skor och ett par jeans som jag nog vill ha. Fint fint. Nu sitter jag i sängen i myskläder. Jag har inte så mycket smink och så har jag två toffsar. Gulligt tycker jag. Och eftersom jag är gullig passar jag idet?! Skulle ni kunna tänka er att ha toffsar? Ni skulle ju inte vara lika fina som jag men iaf.
Ikväll ska vi bowla dårå... men nu ska jag kila lite. Pows.

'

 


Kommentarer
Postat av: Natalia

Du har väldigt fina ögon! Har du linser?

2009-09-05 @ 16:52:32
Postat av: linda

fin blogg! (: /lillisenlindan.blogg.se

2009-09-06 @ 15:37:40
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0