Hemma igen

Hej Allihopa!

Nu är jag hemma igen då. Först var jag på A6 med G. Han är fräsch alltså. Vi hittade världens bästa presenter dårå till J som har inflyttningsfest om ca 2 veckor. Ska bli så sjukt kul! Längtar verkligen! Sen åt vi lite där på a6. Sen skulle jag på ett hemligt möte. Nyfikna?
Men i alla fall på a6 köpte jag lite saker till mig själv med då men det får ni se senare. Hinner inte riktigt nu för ska träffa lite kompisar ikväll. Vi tänkte köpa sushi och mysa lite då.

Här är en bild på mig och G i ett provrum
Det sexiga nattlinnet köpte jag då.
Jag var så sjuktsnygg idet.
Det är från H&M .
Kollade inte vad det kostade.

Kommer nog gillas eller vad säger ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0