Hemma från Karlshamn

Hejsan allihopa!

Som ni vet åkte jag till Karlshamn i fredags. Vi samlades vid stationen kl 4 och sen bar det av. Resan var kul. Vi lyssnade lite för mycket på gps:en och hamnade på en liten liten skogsväg! Hahah! 

- Var är ni nu? vi är framme.
- Tja...vi är mitt ute i skogen....*garv*
- Skämtar du?
- Faktiskt inte!

Sen löste det sig iaf och vi kom fram. Fick god bål som Jessica gjort och Marcus stod och stekte hamburgare. Sen spelades tvspel som Marcus gjort själv o si oså.

Sen när vi skulle sova, sov J och jag i bilen. Eller rättare sagt Jag sov och J satt vaken och vaktade. Han ville skydda mig från biltjuvar! Så sött! Stackarn sov typ max 3 timmar och skulle köra hela vägen hem dan efter.
Vi vaknade före alla andra så vi åkte in till centrum i Karlshamn och fikade o lite så. Jättte mysigt var det!
Sen städades det, tittades på lejonkungen 3 och åkte hem.

Visst lät det mysigt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0