Frågor om reklam

Hejsan allihopa.
Ska snart åka på bio med J. Riktigt taggad är jag. Oh jag är så bäst!
ska ha på mig min mjuisdress och vara snyggast och mysigast av alla.
Har precis duschat lite för man vill ju vara fräsh.


Det är många som frågar så tänkte bara säga igen att om Du vill att jag gör reklam för Din Blogg så skicka ett litet mail till
[email protected]

• Skriv lite vad din blogg handlar om, om den är speciell på något sätt.
• Skriv lite om dig själv.
• Skriv varför du tycker jag ska göra reklam för just din blogg.
• Skicka med en länk så jag kan kolla igenom din blogg lite.

Sen är det bara att hoppas att jag väljer just din blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0