Förlåt

Hejsan allihopa!

Idag har jag lämnat in min mobil på lagning. Skitsnygg kille som hjälpte mig då. Yummie! Farfar körde mig och ONOFF hade inte öppnat än så han bjöd mig på frukost på IKEA. Passade även på att skaffa IKEA Family kort.! Asbra ju! Vuxenpoäng till mig eller hur?!

Sen ville jag bara säga förlåt med.
För inlägget "Anonym".

Jag tycker inte så illa om tjockisar som det lät där. Jag var på allmänt dåligt humör och råkade låta det gå ut över folk som inte förtjänade. Så jag säger förlåt för det. Överreagerade där lite.
Det där med öppettiderna oså tror jag ni tolkade rätt dåligt men det var inte riktigt så illa jag menade. Hoppas ni förstår.

Baii bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0