Dagen blev inte som planerad...

Hej allihopa!

För ungefär fyra timmar sen ringde pappa mig och frågade vad jag gjorde. Han hade nämligen lyckat låsa in nycklarna i bilen. Och jag var den ända som han fick tag i.. Jag har ju inte körkort ( prinsessor har chafförer ;D ) men jag har en moppe. Vi bestämde därför att jag skulle lämna reserv nycklarna till honom. Jag tog på mig kläder och stressade som en dåre och gick ut för att Starta moppen. Tror ni den gick igång då.... NEJ!
Tack och lov var min snälla granne hemma och hon körde mig in till pappa.
Sen skulle han till ett ställe så vi passade på att fika. Sen hälsade vi på mormor ♥ och gav henne lite frukt.
Sen handlade vi och sen skulle vi hem och kolla varför inte moppen gick igång.
Pappa fick igång den och trodde att det bara var batteriet så han skulle testköra den lite men så rök den jätte mycke och sen bara dog den. Då såg vi att det bara sprutade ut bensin under den.
Så nu har jag och pappa meckat med den så nu ska den funka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0