Bläää

God Morgon på er!

Idag känns inte som en bra dag. Vaknade på fel sida osådär och kunde inte somna om. Får se hur det slutar. Tänkte i alla fall ta mig ner till stan ett tag idag. Kanske hjälper det. Träffa människor brukar vara bra.
Förlåt förresten att jag inte skrev något mer igår kväll sen. Jag var skittrött när jag kom hem så jag gick och la mig. Såklart.
Försökte visa mina kläder som jag hade igår på en bild när jag kom hem. Gick inte så bra dåra men jag är snygg i vilket fall.

Ganska enkla kläder men vi skulle ju bara ta det lugnt oså. Man ser inte det så bra på bilden kanske men under den vita snygga peace toppen hade jag ett par svarta jeans leggings från gina. Kände mig ganska snygg i det faktiskt. Nu ska jag gå och göra mig iordning då.

Baaaaiii bitches !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin topp! :)

2009-09-05 @ 16:51:07
Postat av: Jess

Jag har en likadan tröja som du har tror jag :)

2009-09-05 @ 17:03:01
URL: http://www.livetmednoomie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0