Moomin

Lite dålig uppdatering känner jag. Har sovit läänge idag. Mys.
Nu har jag även klickat hem världens finaste kökshanddukar. Väldigt nöjd är jag med dem. Lite dyra men det fick de vara värda.

Söta va?

 

Någon ringde precis med dolt nr till min mobil. Jag tycker inte om när folk ringer med dolt nr. Då vet man inte vem det är när man ska svara och det skrämmer mig.
Nu hann jag inte svara och då kan jag dessutom inte ringa upp utan måste hoppas på att de spelar in ett medeleande så man fattar vem det är!

Blä på PRIVAT NR!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hoppas du haft en jätte bra helg :)

Kramar!

2009-10-04 @ 14:43:22
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0