Mary Kay

Tänkte jag skulle berätta.
Igår var jag på ett Mary Kay party.
För er som inte vet vad det är så är det ett väldigt känt hudvård och smink märke. Ledande inom Sverige och USA. Man kan inte köpa det i affärer utan bara när de är hemma hos en.

Jag var iaf på ett sånt party igår hos min granne Mia. Hennes kompisar var med. Det var jätte kul! Jag var yngst med sådär 20 år men det gjorde inget. Hade jätte kul!
Vi fick prova rengöring och olika krämer. Sen fick vi testa deras hand och fotvårds produkter.
Hon provade även ut foundation på oss. Så man fick rätt färg för sin hudtyp oså.

Efteråt får man om man vill köpa produkter. Inget köpkrav.

Det var iaf jätte kul!

Kommentarer
Postat av: therese

För du skrev att du skulle gå ner så himla mycket i vikt och vägde typ 43 kilo.

2009-10-07 @ 15:47:55
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0