Hudvård

Vad använder ni för hudvårdsprodukter?
Jag tänkte tipsa om vad jag använder.

  • Lavendel fusion från H&M. (body lotion och duschkräm)
  • Visibly clear 2 in 1 från Neutrogena. Sjukt bra både som ansiktsmask och som ansiktstvätt.
  • Control shine från Nivea visage young. Sjukt bra!
  • Helosan salva använder jag till fötterna och ibland händerna.
  • Hemp hand protector från the body shop. Använder jag till händerna
  • Makeup servetter från Olive naturell.
  • ACO lypsyl till läpparna
  • Aco fuktgel intim (ska nog byta den mot en från hälsokosten)
  • Dangerously delicious från date använder jag som deo (har fler men just nu är det den som är favo)
  • Längst fram ligger min ekologiska ansiktsrengöring. Kommer inte ihåg var jag köpte den.
  • Sen har vi diskmedel och billig handcreme längst fram till höger. Diskmedlet är YES (det som är bra för händerna)Handcremen är mest till min pojkvän som lätt blir torr om händerna och att diska torkar verkligen ut händerna.
Det här är det jag använder oftast. Finns mer saker vill jag lova men just nu är de det här som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0