Igår

Gick det faktiskt väldigt bra.
Vi började med att gå en promenad så att hundarna skulle få lite "flock känsla".
Ibörjan när de träffade varandra började de såklart testa varandra. Är ju så med hundar.
Älsk och jag blev förvånade för Alice brukar alltid dominera andra men den här gången gjorde hon inte det.

Sen när vi kom in fick loka ha sitt koppel kvar eftersom alice var lite orolig.

Haha, just det. Jag gick fram och klappade Loka och då kom Alice och ställde sig jämte mig och visade tänderna.
Hon skulle skydda mig den söta <3
Ahw, jag tillhör alltså hennes flock. har inte varit  helt säker på att jag gjorde det men!

I slutet låg de dock och sov jämte varandra och för er som inte vet så betyder det att de är avslappnade oså. Känner sig trygga typ.

Sen åkte vi hem till älsks föräldrar för att lämna tillbaks Alice. Satt och pratade. Var jätte mysigt.
Sen när vi skulle åka hem så kom jag på att min mobil var borta.
Så vi fick åka tillbaks till Anna och gå den rundan vi gått och ringa mobilen.
Och helt plötsligt var det en kille som svarade och anna gav mig hennes mobil och jag typ

Z: Öh, vem är du?
Killen: Vem är du själv?
Z: Du svarar i min mobil?
Killen: Den låg och ringde under snön.

Haha.
Så träffade vi dem och jag fick tillbaks min mobil.
Ibland har man tur.
Och jag har fina vänner. Älsk och Anna.
Ställa upp och gå och leta min mobil mitt i natten när det snöat.
TACK <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0